poniedziałek, 25 stycznia 2010

Ostro zaklinam (we współpracy ze Skaldami) :)

Wiosna - cieplejszy wieje wiatr,
Wiosna - znów nam ubyło lat,
Wiosna, wiosna w koło,

rozkwitły bzy...




Śpiewa skowronek nad nami,

Drzewa strzeliły pąkami,



Wszystko kwitnie w koło
I ja i Ty...


Ktoś na niebie owce wypasa, hej



Popatrz zakwitł już Twój parasol, hej




Nawet w bramie pan Walenty - stróż
Puszcza wiosną pierwsze pędy róż,



Portret dziadzia rano wyszedł z ram
I na spacer poszedł sobie sam.



Nie przeszkadza tytuł, wiek i płeć
By zielono wiosną w głowie mieć :)



No tak bardzo chciałam pozaklinać wiosnę dzisiaj z nowymi tegorocznymi zdjęciami i masz babo placek! Nie, nie sypnęło śniegiem, mrozu też nie ma, ale jest szaro i buro, no jak w listopadzie niemalże. Suma sumarum zdjęć wiosennych dzisiaj na zewnątrz nijak robić się nie da :( Ale ponieważ obiecałam, że będę zaklinać, to i zaklinam. Naszymi zdjęciami archiwalnymi (autor: głównie Pan Domu, czasem ja, jedno nawet - o ile się nie mylę - jest mojego Taty) :)
Byle do wiosny :)
PS. Uwaga, uwaga! Właśnie otrzymałam w komentarzach informację od mojego Taty, że "nie jedno, tylko dwa". Tym samym prostuję: oba zdjęcia z magnoliami są autorstwa mojego Taty. Dziękuję Tato. I dziękuję za uwagę :) Hihihi.

8 komentarzy:

  1. Chyba "wrzucę" dzisiaj Twojego posta na stałe. Cudowne zdjęcia ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jedno, tylko dwa, te z magnoliami. Tata

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne to Twoje zaklinanie, ciekawe czy pomoże ;)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. No przeca napisałam, że "o ile się nie myle" Tato, hahaha. Zaraz sprostuję mój błąd :)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko!!!Ja chcę już takie kwitnące magnolie!!!Cudne...może Twoje zaklinanie pomoże?
    Pozdrawiam goraco:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post!Rewelacyjnie dobrane zdjęcia do słów!!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. O jejku!! Czy to prawda?? Jakies kwitnace kwiaty. Nie wiem juz jak to wyglada. Zdjecia jakby z innego swiata. Zaklinaj mocno. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. ech wiosna,wiosna wiosna,gdzie ona gdzie :)

    OdpowiedzUsuń