sobota, 6 marca 2010

Czymże, ach czymże zasłużyłam sobie? :)

Będzie krótko dzisiaj, bo wciąż zaskoczona jestem, a deZeal jak jest zaskoczona, to język się jej pląta i sensownego wiele z otworu gębowego wykrzesać nie potrafi. Otóż, mili Państwo, niejaka Ivcia uznała mnie za godną przyznania wyróżnienia :) Radość mi tym sprawiła ogromną! Dziękuję Ivciu!!!
Owo wyróżnienie wygląda tak:


Zasady przyznawania tego wyróżnienia są następujące:
1. podziękować osobie, która je podarowała
2. podlinkować ją na swoim blogu
3. podarować 10 osobom
4. wyróżnione osoby podlinkować
5. poinformować je, zamieszczając informację w komentarzach

Z punktem 3. oczywiście miałam problem. Chciałam nawet poprosić Dyzinka mojego kochanego, aby mi w tych trudnych wyborach dopomógł, gdyż podejrzewam, że futro moje jest po części odpowiedzialne za to wyróżnienie :), ale Dyziek.... no sami zobaczcie:



.... koleś oczywiście ma wszystko w głęęęęęębokim poważaniu. Martw się kobito sama :( No to się martwić sama musiałam i wreszcie w bólach potwornych stworzyłam listę "dziesięciu wspaniałych". A na listę tę trafili:

3. MariaPar z Zielonego Kuferka
4. Małgosia z Low Flying Angels
5. Alexa z Home Is My Life
6. Mirelka ze Źródełka marzeń
7. Penelopa z Atelier Penelopy
I oczywiście tradycyjnie NIE PRZYZNAJĘ wyróżnienia Elisse:)

Uffffff.....

A na zakończnie jeszcze raz zapraszam wszystkich do Ivci. Jakie ona śliczne rzeczy robi!!! Na przykład takie butelki w decu... Cudeńka :)
I to by było na tyle.... Dobranoc :):):) Słodkich snów :):):)

10 komentarzy:

  1. Congratulations to the award!!!
    Well done!

    Wish you a good night with lots of sweet dreams!

    Hugs/
    Luiza

    OdpowiedzUsuń
  2. no słóńce moje wielkie dzieki, lico me w czerwieni pląsa :):):) buziaki i gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i wielkie "tenks". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo...jakie cudo na kanapie:)))
    Normalnie Dyzio- marzyciel:)
    Gratuluję wyróżnienia i pięknie dziękuję za nie przyznanie go mnie:)))))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia i jednocześnie dziękuję :) wiem jak miło je otrzymywać i wiem jak trudno rozdzielać :)
    Uściski
    Fajnie, że jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Kochana!
    I jednocześnie wielkie, serdeczne podziękowania za pamięć o mnie :*
    A ja cały czas nie mogę się nazachwycać Twoim Dyziem. Jest cudny i niesamowicie rozkoszny :)
    Pozdrawiam, ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Z OGROMNĄ przyjemnością odbieram wyróżnienie. Dziekuję!!!!!! A piesio jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Tobie wyróżnienia i z całego serca dziękuję za umieszczenie mnie w tak doborowym towarzystwie "dziesięciu wspaniałych"
    Pozdrawiam Cię serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapytaj się proszę Dyzia może mi teraz pomoże...a może zamieni się ze mną...ale bym tak beztrosko poleniuchowała:-)Dziekuję i pozdrawiam Was ciepłę.

    OdpowiedzUsuń
  10. DeZeal kochana dziękuję Ci PIĘKNIE - czuję się niezmiernie wyróżniona. Mówiłam Ci już dziś że mam przeszczęśliwy dzień? ;) Duża buźka!

    OdpowiedzUsuń