niedziela, 9 maja 2010

Dwa kolory; Szary

Dzień dobry:) Jestem tu nowa. Przyjechałam wczoraj do mojego nowego domu, który nazywa się Moorland Home:)



Chciałam się wam przedstawić, ale... nie mam jeszcze imienia. Przysłuchiwałam się jednak dzisiaj gorącym debatom w tej kwestii. Słyszłam coś, że niby Diva, hmmmm, no nie wiem, nie wiem. Puszkin? Podoba mi się nawet, ale przecież ja podobno dziewczynką jestem:) Usłyszałam też Feta (tylko nie wiem czy się nie przesłyszałam) i Mufka. Nie wiem jak się będę nazywać, moja nowa rodzina chyba jak widać też jeszcze nie wie. Może w końcu dojdą do porozumienia, albo ktoś inny coś zaproponuje, bo przecież nie mogę nie mieć imienia!!!
Mogę tylko powiedzieć, że mam 11 tygodni i jestem taka cudna, że głowa mała:)

Tu, gdzie teraz mieszkam mam nowego brata. On jakiś taki duży jest i trochę sie go boję (tym bardziej, że w moim poprzednim domu takie coś podobnego, tylko z plaskatą gębą mnie cały czas atakowało), więc prycham i syczę na niego z całych sił. Ten mój brat ma na imię Dyziek, czy jakoś tak i przez to moje prychanie teraz chyba on też się mnie troche boi:(


Podobno jestem bardzo wścipskim kocim dzidziusiem. Wszędzie muszę wejść. Moja nowa mama bardzo sie z tego cieszy i mówi, że przynajmniej jej wsszystkie kąty z pajęczyn powymiatam:) Do tego dokonale wspinam sie po schodach:) I bardzo skoczliwa jestem! O! Właśnie mi się przypomniało, że ktoś - chyba mój nowy tata - chciał mnie z jakichś powodów nazwać Małysz! Zupełnie tego nie rozumiem:)


Jak już zwiedziłam mój nowy domek i poczułam sie jak u siebie, wpadłam w nastrój rozrywkowo - zabawowy:)





Potem jeszcze troche poobserwowałam zwyczaje panujące w moim nowym domu:)




... i zrobiłam się trochę zmęczona (zupełnie tak jak teraz zmęczyłam się pisaniem do was:))...



Dobranoc:)

23 komentarze:

  1. hahahahah jaki slodki,a piesio nie zazdrosny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dezeal gratuluje nowego domownika - jesst CUDNA!!!! :) Mam nadzieję, że starszy brat będzie wyrozumiały ;) Z imion przypadło mi do gustu Mufka ;)Pozdrawiam serdeczniście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie! Jaka ona cudna od razu jak ją zobaczyłam to skojarzyła mi się ze srebrem więc może Madame Silver? ;)
    Samych radości z kocią w roli głównej życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Congratulations to the new family member. She is GORGEOUS!!!!!!
    Totally took my breath away =)...

    I have no idea what to call her, but I know that they lihsten to double s. My cat´s name is Nessie.
    And I think it fits her very well, becuase she looks a bit like a Lochness monster =).

    Have a nice evening!
    Hugs/
    Luiza

    OdpowiedzUsuń
  5. deZeal, tak się cieszę, tak się cieszę! Teraz to już rodzina jest w komplecie.
    Ale Puszkin (najbardziej mi się to imię spodobało; no to co, że dziewczynka?) słodka jest! To będą najwspanialsze trzy miesiące w jej, to znaczy Puszkina, i w Waszym życiu. Potem, rzecz jasna też będzie fajnie.

    Oczekujemy systematycznych relacji z życia tego dziecka kociego. Zresztą zobaczysz, że Puszkin tak Wasze życie zdominuje w najbliższym czasie, że będzie tematem nr 1.

    Wiele serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale sreberko cudne! Faktycznie taka puchata i milutka jak Mufka :) A moje dwie najukochańsze kotki miały na imię Fiona i Moira...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna :)
    Buziaki i wytargaj jej uszka ode mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boska ta kicia!!! Ja chetnie "poniancze" Twoj przychowek, jak Ci przyjdzie do glowy wyskoczyc do Polski:))) Maluszek cudowny, do ZACALOWANIA!!!
    Pozdrawiam;

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcę takiego! Natychmiast! Właśnie po kilku latach przerwy mam "fazę kocią":) Puszkin brzmi cudnie i kojarzy mi się z pewnym dużym, mruczącym panem kotem z Kazimierza Dolnego... Wiesz, że kiedyś pod naszym łóżkiem przygarnięta swego czasu kotka urodziła cztery kocięta! To było magiczne przeżycie - 7 rano, niedziela, i życie dosłownie budzi się na naszych oczach....
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki słodziak z tej "nowej"
    Oj Kochana, czekają Cię słodkie psoty. Chciałoby się przytulić taką srebrną kuleczkę :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, cudny kociak!!!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Co tu dużo mówić, bossssska!!!!
    (Puszkin bardzo mi się podoba)
    Wymiziaj ode mnie długo i mocno :)))

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest po prostu śliczna ! Świetnie zgrała się kolorem z pupilem !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudne puchate stworzenie! Aż chciałoby się przytulić i miziać, miziać, miziać :)
    Wasze psiejsko czarodziejsko też niezwykłej urody jest:) Co to za rasa ?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. "Ona" jest słodka, przeurocza i wspaniale umaszczeniem pasuje do Dyzia, ale w końcu to siostra...
    Tak śliczna kotka musi mieć wyjątkowe i oryginalne imię:)
    Ostatnie dwa zdjęcia bezkonkurencyjne, patrzę i patrzę i nie mogę się nadziwić tej pięknotce:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale słodziak! I ten kolorek... glamour! Do tego literacko uzdolniona. No zazdroszczę Ci kobieto jak nie wiem co :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowiata ta KOTA. Mnie się "Puszkin" podoba. A Dyziek jej jeszcze nie pożarł z zazdrości....?
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka śliczna!!!!
    A może Zuzia? Dyziek i Zużka!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku, jaka słodzinka!!!
    Japa mi się cieszy na jej widok :))
    Zazdroszczę! :(
    Ja też chcę koootkaaa!!!
    Tylko to pioruńsko małe mieszkanie! :(
    Mogę pościskać Twoje maleństwo? :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiciu puchata! Pewnie, że jesteś dziewczynką! Od razu to widać:) Dlatego nie powinnaś być Puszkinem, tylko... Puszką (nie mylić, broń Boże, z Pusią!)!:):):)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. łaaaaa, jaki wspaniały kociak! rozpływam się normalnie.... cudna kociczka! zagłaskałabym na śmierc słowo daję :) czekam na kolejne fotki tego futrzango słodziaka :)

    a pieso taki uroczy, ze nie sposob sie usmiechnąć na jego widok. mordka psiego slodziaka
    piękne macie zwierzaki!

    OdpowiedzUsuń