sobota, 24 września 2011

Najprostszy z najprostszych / The simplest of the simple

Dzisiaj najprostszy z najprostszych wieniec w temacie jesiennym. Niby nic, mała rzecz, a jednak cieszy. Wieniec został wykonany ze styropianowej podkładki pod mrożoną pizzę (hehehe), sznurka, długiego i wąskiego kawałka materiału, jesiennych gałązek i kleju. Sznurkiem opasałam podkładkę pod pizzę, z której uprzednio wyciełam środeczek. Z długiego wąskiego kawałka materiału wymodziłam trzy różyczki, ze spaceru przytargałam jesienne "noski" i wszystko to przykleiłam do sznurkowego wianuszka. I powstało takie cosik:

* * *

Today deZeal presents one of the simplests wreaths. Autumnal wreath, let's say. I made it from polystyrene pizza base (one that you sometimes get when you buy a frozen pizza in a shop), a string, a long, thin piece of fabric, some sort of autumnal branches and hot glue. I wrapped the string around the pizza base in which I had cut the middle out. I made three rosettes out of the piece of fabric. I got some sutumnal pieces from a walk :):) And I stuck it all to the wreath, using hot glue gun. Here is what appeared:


Wykonanie wianka zajęło mi jakieś, mniej więcej, pół godziny, z czego najwięcej czasu spędza się oczywiście na okręcaniu bazy sznurkiem. Jak na wianek za 0 złotych (wszystkie materiały miałam w domu) i  pół godziny pracy, mujzę powiedzieć, że jestem całkiem zadowolona:)

* * *

Working on the wreath took me about... let's say... half an hour (and of course the most of that I spent on wraping the string around the base). Considering it is a NO COST AT ALL wreath (I had all the materials at home) and half an hour of work, I am quite pleased with it:)


 




O proszę, zapomniałam, że jeszcze użyłam nożyczek....

* * *

Oh, I forgot to say, I also used a pair of scissors:)


A na zakończenie chciałam powiedzieć, że jestem i mam się dobrze (poza radosnym posiadaniem nosa jak kartofel i nieco wkurzajacego bólu gardła), a ponadto są też w Moorlandowej Krainie deZealowa Mama i deZealowy Tata... Hurra!!!! Update na temat schodów (no oczywiście że nie zapomniałam o schodach) też się wkrótce pojawi...

* * *

And at the end I wanted to mention that an update on my stair project will appear soon (no, I have not forgotten about my stairs, hahaha, how could I???).



PS. I'm linking my wreath to MumOfAllTrades Linking Party:)


to Rhoda's SouthernHospitalyBlog





14 komentarzy:

  1. Bo fajny jest :)Nic dziwnego,że jesteś zadowolona. A co do choróbska, to witaj w klubie, ja kaszlę i kicham juz 3 tygodnie .
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, bardzo mi się wianek podoba. Oddzisiaj będę się zastanawiać, jak będę miała coś wyrzucić do śmieci:) Trzymam kciuki za szybkie ozdrowienie i pozdrawiam.
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi sie podoba twoj wianek, lubie proste dekoracje z rzeczy z odzysku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No rewelacja!!!!! Świetna baza do tworzenia różnych dekoracji. Na każdą okazję czy porę roku.
    Zdrówka życzę i ciekawa jestem schodów :)

    Uściski przesyłam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście prosty wianek a jaki urokliwy :) Ja też ostatnio użyłam sznurka do wianka, a efekty pracy niedługo pokażę na blogu. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale spryciula z Ciebie :-) Świetny pomysł na wieniec.
    Pozdrawiam niedzielnie

    OdpowiedzUsuń
  7. No de Zeal, przesadzasz zwyczajnie: to i plastyczno-rękodzielnicze uzdolnienia masz także?!

    Wiele pozdrowień dla całej Familii

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten wianek i okolica w której mieszkasz i nawet ten zakatarzony nos sprawiają, że myślę o Tobie w taki sposób: http://www.youtube.com/watch?v=VbkQWi6BqMk
    Ściskam jesiennie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny wianek- ciekawy pomysl, sztuka jest zrobienie czegos z niczego..:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł Żelku! jaka zdolna z Ciebie kobiałka ;)
    Kuruj się i ciesz się jesienią, ja też tak robię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. I niech ktoś powie, że mrożona pizza i fast food to samo zło...!:D:D
    Superowska praca!Proste jest piękne!Pozdrowienia i zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice wreath!!! I love it, great blog too!

    OdpowiedzUsuń
  13. This is a fantastic wreath!!! Great job with the glue gun!!!

    Love/hugs/blessings,
    Lana

    OdpowiedzUsuń
  14. Love your wreath. It is very earthy. I am pinning it.

    OdpowiedzUsuń