czwartek, 1 marca 2012

Wiosna, słodka wiosna...i niespodzianka:) / Spring? and springy birdies:)

Witajcie moi mili w pierwszym dniu marca. Jak na miesiąc, w którym rozpoczyna się kalendarzowa wiosna, Moorlandową Krainę dzisiaj - o dziwo - zalało... SŁOŃCE!!! Piękna pogoda, bezchmurne niebo, temperatura około 15 stopni, powiew wiosny:) Ogród ożywa, pojawiają sie pierwsze kwiaty, liście....

* * *

Hello my dear friends on the first day of March. As it should be in a month that bring us spring, we have had absolutely stunning weather today - no clouds, warm.... you can definitely feel spring coming:) I just hope it will not be a very wet spring this year, hahaha. Also in the garden first signs of a new season can be spotted...




 



W Moorlandowej Krainie pojawili sie też nowi mieszkańcy:) Ptasia rodzinka, składająca się z Taty Ptaka, Mamy Ptakowej i Dziecięcia Pisklęcia. Rodzina owa wdzięcznie pozowała dzisiaj do fotografii w ogrodzie, niestety ze względu na "ptasiowy" kolor i ostro przyświecające słoneczko, zdjęcia rodzinne są nieco prześwietlone:) Cóż, nie można być genialnym we wszystkim, hahaha...

* * *

We have new inhabitants in Moorland Home:) It is a family of birdies: Daddy Birdy, Mummy Birdy and Baby Chick. The whole family was graciously modeling today in the garden, unfortunately due to Mr and Mrs Birdies and their Baby's colour, as well as today's bright sun, family photographs are a bit overexposed:) Oh well, I simply can not be an expert in everything, hahahaha 





A na zakończenie niespodzianka. Rodzina Ptasia - jak to na ptasi gatunek przystało - nie może usiedzieć za długo w jednym miejscu i dlatego gotowa jest na adopcję. Jesli ktoś ma ku temu warunki i zechce przygarnąć rodzinkę, to ja przyjmuje aplikacje adopcyjne do 15 marca:) Uwaga, adopcje wyłącznie w komplecie, stanowczo podkreślam, że rodzina nie bedzie rozdzielana!
Kochani, zasady jak zwykle, komentarz pod niniejszym postem, poniższa fotka na Waszym blogu, będzie mi również miło jeśli osoby które do tej pory nie są obserwatorami, do moich obserwatorow dołączą. Osoby, które nie posiadaja bloga, proszone są o pozostawienie swojego maila w komentarzach:)

* * *

And here, we are having a little surprise:) The Birdies Family is not too happy to stay in Moorland home for too long. They are ready to be adopted, hahaha. So, dear friends, if any of you has a desire to accomodate these little follows, please apply by 15th March. Please be aware that the family must be adopted together, they cannot be seperated:)
Dear friends, this giveaway adoptions rules are as follow: leave a comment under this post, place the photo you will find underneath together with this post URL somewhere on your blog; I will be also very happy if you join my followers (if you haven't done it already).



Miłego dnia:)

* * *

Have a great day:)

23 komentarze:

  1. O mamooooooooo, ja też chcę takie słońce i taką wiosnę!!! A rodzinka cudowna i pewnie, że się zapiszę, a co :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się piszę na to rodzinkę , chociaż mam kota .
    Ale , ale czy pierwszy kalendarzowy dzień wiosny to nie 21marca?!
    A jeśli nawet to u nas dzisiaj było bardzo wiosennie .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, a u mnie szaro i ponuro, chociaż ciepło. Cudna jest twoja wiosna.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudne ptaszęta! Jasne, że składam aplikację adopcyjną i chętnie tę rodzinkę przygarnę:)
    Na taką wiosnę jak u Ciebie to pewnie trza u nas jeszcze trochę poczekać.
    Buziaki wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. NAJPIERW PROTESTUJĘ!!!!! TAKA WIOSNA!!!!! U MNIE ŻADNYCH PĄCZKÓW...A OFICJALNIE ZGŁASZAM SWOJĄ KANDYDATURĘ NA FUNKCJE RODZINY WŁAŚCIWEJ -ADOPCYJNEJ.Z GÓRY PRZYRZEKAM,ZE KOTY SZTUK DWA -BĘDĘ TRZYMAĆ NA ŁAŃCUCHU,,,NO NIE NA ŁAŃCUCHY NIE-SERCE BY I PĘKŁO-..LUB DAWAĆ IM ZWIĘKSZONE DAWKI JEDZENIA ABY ZAINTERESOWANIEM ŻADNYM NIE DARZYŁY PTASIEGO PRZYCHÓWKU:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jak Qra - nie ma takiej wiosny!!!!!
    Przyznaj, masz foty z ubiegłego roku!!!!!!

    Ptasiorom dam mieszkanie i opiekę, wszak mój dom przytuliskiem dla zwierzaków!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście stoję w kolejce bo ptasia rodzina mi się straaasznie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna ta ptasia rodzina:) Staję w kolejce i pozdrawiam. rogalska.alicja@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mieszkam na wsi i właśnie u mnie będzie im najlepiej :)
    Pozdrawiam Aldona
    alatri.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Dezel to premedytacja pokazywać wiosenne kwiaty w pełni ;) !
    Zgłaszam się jako adopcyjna mama.
    Miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapisuje się z przyjemnością!Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. No i proszę, mam wolny pokój na przygarnięcie takiej rodzinki, chętnie stworzę na nich nowy dom:)
    Pozdrawiam
    zzielonegokufra.blogspot.com
    deilephila@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozkoszne cudeńka :).

    Ja je chętnie przygarnę :).
    Będą się miały u mnie dobrze. Będą sobie siedziały (razem) w oświetlonym miejscu, bez klatki.

    Zapisuję się i mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie można nie uśmiechać się patrzeć na kurczaczki, chciałabym mieć je w domu, by wywoływały zawsze uśmiech na mojej buzi!

    OdpowiedzUsuń
  15. Co za śliczne słodziaki!!!! Ja też chcę!!!Zapisuję się na ptasią rodzinkę!!!
    salopka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Młoda, bez nałogów, z widokami na przyszłość, przygarnie Ptasią Rodzinkę pod swój dach. Zobowiązuje się zapewnić Rodzince spokój i bardzo dobre warunki do wychowania Maleństwa. Dom posiadam na wsi, więc ptasie towarzystwo będzie zapewnione ;)
    Kontakt ze mną: emaoleo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie będzie im jak w raju! No i Fredek będzie miał w końcu widoki na prawdziwych przyjaciół ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja się piszę:))))Byłoby świetnie gdyby ta urocza rodzinka dołączyła do skrzydlatych przyjaciół mojej córki..zaraz łapię za aparat i lecę obfotografować resztę:)
    Pozdrawiam:)))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również zgłaszam chęć do adopcji !! :)
    i jako wpaniała opiekunka Ptasiej Rodzinki obiecuję, że obronię je przed kotem (co nie bedzie trudne, bo go nie mam) i przed moim pieskiem (którego mam, ale mu nie dam) :)

    bedzie im lepiej niż w raju, zapewnię kochającą opiekę ;)


    dołączyłam do obserwatorów, wstawiłam banerek ale wolę podać też maila kochamsztuke@wp.pl
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie w domku znajdzie się mnóstwo miejsca dla tej uroczej, ptasiej rodzinki więc z wielką chęcią ją adoptuję :)
    pozdrawiam, Wiktoria :)
    bidonekk@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bardzo chętnie zaopiekuję się ptaszętami, śliczne są. Ola
    hawana-moon@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie słodziaki do zgarnięcia
    Zapisuję się na candy

    I wgl fajny blog
    Ciekawe dlaczego dopiero teraz do niego trafiłam

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam z checią zapisje sie na tę ptasią rodzinkę
    zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń